Vi som är ledare i F&S Eksjö

Anna Adamson

Pass: Jympa bas


Jympa bas består av enkla och effektiva rörelser där alla hänger med.
Vi bygger styrka och kondition från grunden.
Till härlig musik hittar vi tillsammans rörelseglädjen - och livsglädjen!





Anders Nordin

Pass: Spin soft

Kom och cykla loss med mig!! Att cykla är en härlig motionsform oavsett om det är på en spinncykel eller ute i naturen! Musiken hjälper dig till oanade krafter. Välkommen att prova på!





Mikaela Karlsson

Mikaela tar paus under 2018.

Pass: Junior




Linda Hesselgård

Pass: Power hour


Power hour är ett effektivt allroundpass med tydliga helkroppsövningar med medicinboll. Träningskänslan är tydlig från starten, det är träning utan krusiduller. Jag garanterar att du får en riktig genomkörare och hög puls. Power Hour står för både styrkekvaliteten explosivitet och upplevelsen av en träningsfest! Det är jag och musiken som driver på dig i passet!

Ett pass där grimaser är tillåtna ~ här tar vi i! 




Åsa Bogmark

​Pass: Spin distans och Löpning cross

Kom och utmana dig själv med musiken som hjälp.
Du bestämmer själv hur stor eller liten utmaning du vill ha.

Välkommen!





Maria Hermodsson

Pass: Flex

Flex är ett pass med målsättning att förbättra funktionen i stela muskler och leder. Träningen är fokuserad med dynamiska, tydliga och energifyllda övningar.
Passet vänder sig till dig som är igång med träning oavsett om du är motionär eller elitidrottare. Här kan du träna upp den flexibilitet din kropp behöver för att fungera på bästa sätt.
En bra start på helgen dessutom!
Hoppas vi ses!





Malin Montell
Pass: IntervallFlex och Jympa medel.

Under första hälften av passet utmanar du din kondition och styrka i ett tufft intervallupplägg. Under andra hälften tränar du din rörlighet.

IntervallFlex är ett träningspass du lämnar med ett nöjt leende, om du gillar att ta i och är rustad för intensiv träning.






Leif Manley

Pass: Cirkelfys

Cirkelfys är funktionell, sportig träning i stationer. Med Cirkelfyspasset vill vi skapa förutsättningar för att kroppen ska kunna utföra det den är byggd för. I fokus står teknik, hållning och att bana in rörelserna rätt.




Robert Karlsson

Pass: Spin distans

Välkommen till mitt pass på onsdagskvällen.

Det är ett pass där det händer en del och man får en härligt flåsig och svettig upplevelse.

Musiken i mitt pass ska vara lätt att följa då jag gillar musik med lite tryck i och tydlig karaktär.
Ny, äldre, personlig favorit och kanske någon överraskning är typen av låtar som kan dyka upp under mina pass.

Vi jobbar ihop, med individuell känsla, och skapar en trevlig stund på Friskis.



Micael Johnsson

Pass: Cirkelfys

Cirkelfys är funktionell, sportig träning i stationer. Med Cirkelfyspasset vill vi skapa förutsättningar för att kroppen ska kunna utföra det den är byggd för. I fokus står teknik, hållning och att bana in rörelserna rätt.

Tempot avgör man ju själv men jag gillar att det är lite fart och fläkt.




Veronica Carlsson

Pass: Familj

Beskrivning: Rolig rörelse lek med spring, lek o hopp till glad musik!!!




Anki Lagerquist

Pass: Core

Beskrivning: Jag kör ett pass som passar alla! Det är du som motionär som bestämmer hur lätt eller hård din träning blir - jag ser till att du får musik och tempo!





Rebecka Stenström



Pass: Spin intervall



Jag älskar svettiga ösiga pass, med bra musik och mycket träningsglädje. Vilket är exakt vad mitt pass präglas av! Tillsammans utmanar vi oss hela vägen till toppen. 
Kom och hoja med mig, det blir kul!






Caroline Tillström

Caroline tar paus under 2018.

Pass: Skivstång intervall




Agnes Jarmland

Agnes tar paus under 2018.

Pass: Jympa soft och Skivstång.





Ida Örmander


Pass: Jympa medel

Kul, rejäl jympa som bygger upp styrka och kondition från grunden. 


Leder i Hult skola på söndagar under hösten.




Emma Rokäll

Tar paus denna termin.





Tomas Titus


Pass: Flex soft och Löpning cross.

Träningen i Flex soft är lugn och inkännande och passar även den som känner sig stel och ovan. Vi mjukar upp och tränar rörlighet med extra hänsyn till leder och muskler. Skön träning för alla som vill stressa ned, hitta balans välmående och återhämtning.




Petra Jarlros

​Pass: Step explode, Skivstång maxa och Dans flow


Vältränad eller inte, alla kan vara med och göra passet till sitt eget. Precis som på dansgolvet.